Maximenu CK

Search

Search Icon

search

header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Κλαδικές Μελέτες & Έρευνες Αγοράς σε Διεθνείς Αγορές

Τα Γραφεία Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο πλαίσιο της εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, αναρτούν σε τακτική βάση εξειδικευμένες έρευνες αγοράς οι οποίες αφορούν σε συγκεκριμένους κλάδους της οικονομίας που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική εξωστρεφή επιχειρηματική κοινότητα (π.χ. αυξημένη αξία εξαγωγών, εκδηλωμένο επιχειρηματικό ενδιαφέρον για δραστηριοποίηση, αυξημένος αριθμός αιτημάτων ελληνικών επιχειρήσεων κλπ). Οι κλαδικές μελέτες & έρευνες αγοράς διαιρούνται σε επτά (7) ενότητες καθεμία εκ των οποίων παραθέτει ειδικότερη πληροφόρηση για τον Έλληνα επιχειρηματία. Αυτές είναι οι κάτωθι:


Α. Παρουσίαση Κλάδου / Προϊόντος

Παρουσιάζεται σύντομη περιγραφή του κλάδου, παρατίθενται τα γενικά χαρακτηριστικά του και ιστορία στοιχεία ενώ παράλληλα περιγράφεται η σχετική σπουδαιότητα του κλάδου/ προϊόντος στην οικονομία.


Β. Ανάλυση Προσφοράς

Παρέχεται πληροφόρηση για τη δομή και την εξέλιξη της παραγωγής του εν λόγω κλάδου / προϊόντος καθώς επίσης και για την παραγωγική του δυναμικότητα. Περαιτέρω αναλύονται παράμετροι κόστους και τεχνολογίας παραγωγής.


Γ. Κλαδικές Μελέτες & Έρευνες Αγοράς & Ανάλυση Ζήτησης

Στην ενότητα αυτή αναλύονται το μέγεθος και τα τμήματα της αγοράς όσον αφορά το συγκεκριμένο προϊόν/ κλάδο ενώ παράλληλα εξετάζονται η αγοραστική συμπεριφορά και οι προοπτικές στην εξέλιξη της ζήτησης.


Δ. Ανάλυση Εξωτερικού Εμπορίου

Παρατίθενται οι ροές εμπορίου και το εμπορικό ισοζύγιο κλάδου/προϊόντος, αναλύονται οι τάσεις των εισαγωγών και των εξαγωγών καθώς επίσης και το δασμολογικό καθεστώς (αν αυτό υφίσταται) και μη δασμολογικά εμπόδια.


Ε. Κλαδικές Μελέτες & Έρευνες Αγοράς & Ανταγωνισμός

Εξετάζεται η δομή της αγοράς και τα δίκτυα διανομής, ο βαθμός συγκέντρωσης των εγχώριων και ξένων επιχειρήσεων, η ενδεχόμενη παρουσία ελληνικών προϊόντων και το μερίδιο αγοράς που καταλαμβάνουν, οι τιμές λιανικής πώλησης και η δυναμική των συνθηκών του ανταγωνισμού (τάσεις, προβλέψεις, κλπ).


ΣΤ. Θεσμικό Πλαίσιο

Νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία του κλάδου και επιπτώσεις θεσμικού πλαισίου στον ανταγωνισμό.


Ζ. Συμπεράσματα

Επισκόπηση των προοπτικών των ελληνικών προϊόντων.


Ο βαθμός της ανάλυσης εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των απαραίτητων στοιχείων. Όσον αφορά τις Κλαδικές Μελέτες & Έρευνες Αγοράς, στον παρακάτω σύνδεσμο παρατίθεται μία λίστα με όλες τις τελευταίες αναρτήσεις: http://www.agora.mfa.gr/infofiles-menu/infofiles/tag/1369/limit/10

Κλαδικές Μελέτες & Έρευνες Αγοράς

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov