header

ΜΕΛΕΤΗ ΑΓΟΡΑΣ ΟΙΝΟΥ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
File Categories:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 19/12/2009
Συναπτόμενο αρχείο: rad9D75BΜΕΛΕΤΗ ΑΓΟΡΑΣ ΟΙΝΟΙ.doc
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Κείμενο: Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η πορεία στην αγορά κρασιού χωρών όπως η Χιλή, η Αργεντινή, η Νότιος Αφρική αλλά και η Νέα Ζηλανδία, οι οποίες με γνώμονα την ικανοποίηση των προϋποθέσεων που υπαγορεύουν οι συντελεστές της αμερικανικής αγοράς κατόρθωσαν να αποσπάσουν αξιοζήλευτα σε ορισμένες περιπτώσεις ποσοστά (Χιλή), επισκιάζοντας ακόμα και παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου (Ισπανία).
Με βάση την προσέγγιση των καταναλωτικών προτιμήσεων που επιχειρεί η έρευνα προκύπτει η αναγκαιότητα προβολής του πλούτου και των ιδιοτήτων των ελληνικών ποικιλιών σε μια εποχή που η τάση του καταναλωτή και των επαγγελματιών είναι σε αναζήτηση ξεχωριστών και διαφορετικών προϊόντων.
Η αναφορά που γίνεται επίσης στα ειδικότερα προβλήματα που προέκυψαν από την κρίση στις ΗΠΑ αναδεικνύει, με εμφατικό τρόπο την αναγκαιότητα της ασφάλισης των εξαγωγικών πιστώσεων (ΟΑΕΠ), η οποία μέσω της διαδικασίας διερεύνησης διευκρινίζει και την πιστοληπτική ικανότητα του αντισυμβαλλομένου με την ελληνική επιχείρηση και θέτει την προϋπόθεση για ασφαλή επιχειρηματική συνεργασία.
Στα συμπεράσματα της έρευνας προσεγγίζονται, ανάμεσα στα άλλα, οι προϋποθέσεις που θέτουν οι συντελεστές της αγοράς, που λειτουργούν ως κίνητρα και διαχέονται μεταξύ τους, για να καταλήξουν προς όφελος του καταναλωτή και στα δύο τμήματα της αγοράς (λιανική - εστιατόρια). Τονίζουμε ιδιαιτέρως, την αναφορά στην αναγκαιότητα, κυρίως θεσμικής προβολής, η οποία πρέπει να θεωρηθεί ως αποφασιστικό μέτρο συμβολής στη πορεία του προϊόντος, εξισορροπώντας ταυτόχρονα και το μείγμα των υποχρεώσεων.
exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports