header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ημερομηνία: 14/07/2005
Έκδοση: Super User
Κείμενο:

Μεγάλο τμήμα ιδιωτικής κατανάλωσης κατευθύνεται σε αγορά προϊόντων κατανάλωσης και ειδών πρώτης ανάγκης. Ανάπτυξη χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών σε πΓΔΜ διευκολύνει ενίσχυση ιδιωτικής κατανάλωσης. Ειδικότερα αναφέρουμε:



- Η ελληνικών συμφερόντων Τράπεζα STOPANSKA BANKA (εξαγορασθείσα από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ) εγκαινίασε για πρώτη φορά στην πΓΔΜ την έκδοση πιστωτικής κάρτας “VISA CLASSIC”, και της “co-branded” κάρτας σε συνεργασία με πολυκατάστημα ελληνικών συμφερόντων “VERO” (ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ) και συνέχισε πολιτική χορήγησης στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων (κατέχει 40% σχετικής αγοράς).
- Η ελληνική Τράπεζα ALPHA BANK ανέπτυξε πρόγραμμα δανείων σε ιδιώτες σε συνεργασία με μεγάλες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων (“Toyota”, “Audi”, “VW”, “BMW”).
- Η βουλγαρικών συμφερόντων Τράπεζα UNIBANKA ανακοίνωσε πρόγραμμα ενσωμάτωσης ειδικής τεχνολογίας σε πιστωτικές κάρτες, οποίες διατίθενται σε πελάτες ελάχιστου μηνιαίου εισοδήματος 10.000 δηναρίων πΓΔΜ (€166 περίπου) χωρίς επιβάρυνση προμήθειας (commission). Σημειώνουμε λειτουργία 21 υποκαταστημάτων Τράπεζας “UNI Banka” σε χώρα (με πρόβλεψη ίδρυσης πέντε νέων υποκαταστημάτων) και πενήντα (50) αυτόματων μηχανημάτων χορήγησης μετρητών (ATM) συμβατών με σχετική τεχνολογία.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports