Search

Search Icon

search

header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Ημερομηνία: 15/03/2010
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Ντύσσελντορφ
Κείμενο: Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Μεγάλη αύξηση του κύκλου εργασιών των e-shops σημειώθηκε το 2009 (+16%, 15,5 δις €). Για πρώτη φορά, η αξία των πωλήσεων των e-shops ξεπέρασε την αξία των πωλήσεων μέσω καταλόγου, αποτελώντας ποσοστό 53,3% του συνόλου των εξ αποστάσεως πωλήσεων. Καθώς ο κύκλος εργασιών του γερμανικού λιανεμπορίου μειιώθηκε το 2009 κατά 1,8%, το μερίδιο αγοράς των εξ αποστάσεως πωλήσεων (αθροιστικά, οι πωλήσεις των e-shops και μέσω καταλόγου) στο 7,4%, καθώς ανήλθε σε 29,1 εκ. € (+1,7% το 2009). Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σημείωσαν το 2009 τα e-shops των εταιρειών που διαθέτουν και καταστήματα (π.χ. οι parfümerie Douglas και Rossmann), ενώ για τις εταιρείες που παλαιότερα είχαν ως κύριο αντικείμενο τις πωλήσεις μέσω καταλόγου, όπως για την Otto, το διαδίκτυο αποτελεί πλέον το βασικό μοχλό ανάπτυξής τους. Τα κυριότερα προϊόντα που οι Γερμανοί αγοράζουν στο διαδίκτυο είναι είδη ένδυσης και υπόδησης, βιβλία, CD και DVD, καθώς και consumer electronics, ενώ η κατά κεφαλήν δαπάνη για αγορές αγαθών στο internet έφθασε τα 189 και για αγορές υπηρεσιών τα 76 €. Το πλήθος των καταναλωτών που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 1,1 εκατομμύρια, φθάνοντας τα 32,5 εκ. άτομα.


Αντιγόνη Μαριόλη,
Γραμματέας ΟΕΥ Γ΄
exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov