header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Αποστολή αγοραστών γουναρικών στην Fur Excellence in Athens
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΚΟΡΕΑ, ΝΟΤΙΟΣ
Ημερομηνία: 02/04/2016
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σεούλ
Κείμενο: Σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελλήνων Γουνοποιών προσκλήθηκαν 9 αγοραστές από την Κορέα στη διεθνή έκθεση Fur Excellence in Athens (31/3 έως 3/4/2016). Η κορεατική αγορά γούνας είναι από τις σημαντικότερες παγκοσμίως και τα κυριότερα χαρακτηριστικά της είναι τα εξής: - Ο συνολικός κύκλος εργασιών είναι πάνω από $ 400 εκατ. - Η συμμετοχή της εγχώριας παραγωγής είναι περίπου 75%. - Το 2014 οι εισαγωγές ήταν $ 95 εκατ. και οι εξαγωγές $ 16 εκατ. - Μία μόνο εταιρεία, δηλαδή η Jindo, ελέγχει το 20% της αγοράς. - Περίπου το 70% της αγοράς ελέγχεται από 9 επιχειρήσεις: Jindo, Kunwha, Dongwoo, Kukje, Woodan, Yunjin, Sungjin, Taerim και DS Furs. - Οι ίδιες επιχειρήσεις συνήθως παράγουν δικά τους προϊόντα και ταυτόχρονα είναι και εισαγωγείς. - Επιπλέον, πολλά μικρά εργαστήρια έχουν επίσης ανοίξει δικά τους καταστήματα και ασχολούνται και με εισαγωγές. - Μεγάλο μέρος της εγχώριας παραγωγής αφορά στο τελικό ράψιμο εισαγόμενων (κυρίως από την Κίνα) ημικατεργασμένων προϊόντων (plates). Ειδικότερα οι προτιμήσεις των καταναλωτών έχουν ως εξής: - Τα ενδύματα από γούνα είναι εξαιρετικά δημοφιλή. - Το κλίμα είναι ιδανικό, λόγω των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών, χωρίς καιρικά φαινόμενα. - Παρατηρείται μετατόπιση των προτιμήσεων των καταναλωτών, από κλασικά σχέδια σε προϊόντα με ιδιαίτερο σχεδιασμό και ταυτότητα. - Παλαιότερα η ζήτηση ήταν αποκλειστικά για ενδύματα κατασκευασμένα μόνο από γούνα. Όμως, τελευταία έχουν μεγάλη διάδοση ενδύματα από μικτά υλικά (γούνα, δέρμα ή ύφασμα). - Τα ακριβά ενδύματα έχουν σταθερή ζήτηση και διακινούνται συνήθως από πολυκαταστήματα και αλυσίδες καταστημάτων. - Το πολύ υψηλό τμήμα της αγοράς κατέχει κυρίως η Ιταλία - Τα κορεατικά προϊόντα θεωρούνται ως υψηλής ποιότητας και είναι ακριβά. - Στα φθηνά προϊόντα κυριαρχεί η Κίνα. - Τα φθηνά προϊόντα πωλούνται κυρίως από μικρότερα καταστήματα ή γενικά καταστήματα πώλησης ενδυμάτων. - Μεγάλες πωλήσεις, κυρίως φθηνών προϊόντων, γίνονται μέσω telemarketing. - Η ζήτηση για γουναρικά συνδέεται άμεσα με την εκάστοτε οικονομική κατάσταση της χώρας.
exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports