header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Συμφωνία Google με γαλλική αλυσίδα λιανικού εμπορίου Carrefour
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΓΑΛΛΙΑ
Ημερομηνία: 14/06/2018
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Παρισίων
Κείμενο:

Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Carrefour ανακοίνωσε τη Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2018, τη στρατηγική, όπως την χαρακτήρισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Alexandre Bompard, συνεργασία της με την Google. Με την εν λόγω συμφωνία, η Carrefour καθίσταται ο πρώτος εταίρος του αμερικανικού κολοσσού Google στον τομέα της διατροφής και των νωπών προϊόντων. Παράλληλα, οι δύο εταιρείες πρόκειται να ιδρύσουν από κοινού ένα εργαστήριο καινοτομίας στο Παρίσι, στο οποίο οι μηχανικοί της Carrefour θα εργαστούν στενά με τους ειδικούς της Google, ώστε να δημιουργήσουν καινούριες εμπειρίες για το καταναλωτικό κοινό.

Από τις αρχές του 2019, θα υπάρχει η δυνατότητα για τους καταναλωτές να παραγγέλνουν προϊόντα της Carrefour από οποιαδήποτε συσκευή διαθέτει την εφαρμογή Google Assistant, ήτοι μέσω έξυπνων κινητών τηλεφώνων, τηλεόρασης, υπολογιστή ή μέσω του συνδεδεμένου ηχείου, και στη συνέχεια να παραλαμβάνουν τα ψώνια τους ή να ζητούν παράδοση κατ' οίκον. Ήδη από τα τέλη του 2018, οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν μη εδώδιμα είδη από την πλατφόρμα της Google. Σύμφωνα με την Google, 500 εκατομμύρια συσκευές είναι συμβατές με την έξυπνη εφαρμογή της παγκοσμίως, 5 φορές περισσότερες σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Google France, στη Γαλλία το ένα τρίτο των κατόχων έξυπνων κινητών τηλεφώνων έχει ήδη χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Google Assistant, με το 45% να αναζητά τη διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος και το 57% τα ωράρια των καταστημάτων.

Η συνεργασία της Google με τη μεγάλη γαλλική αλυσίδα σουπερμάρκετ ήταν μόνο η αρχή για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό. Σε μία στιγμή όπου ο ανταγωνισμός γίνεται ιδιαίτερα έντονος, με την επικείμενη είσοδο στη γαλλική αγορά των νέων εφαρμογών των εταιριών Apple, Amazon και Orange, η σύναψη συμφωνίας με την Carrefour προσφέρει την ευκαιρία στην Google να σταθεί με αξιώσεις ενάντια των ανταγωνιστών της, με την καθιέρωση της δικής της εφαρμογής στην αγορά. Οι συναλλαγές των καταναλωτών θα γίνονται μέσω της πλατφόρμας της Google, η οποία θα μοιράζεται με την Carrefour τα προσωπικά τους δεδομένα, στοιχεία πολύ σημαντικά για την παροχή εξατομικευμένων προσφορών. Ωστόσο, όπως διαβεβαιώνουν οι διευθύνοντες της Carrefour, η εταιρεία θα συνεχίσει να είναι κάτοχος των προσωπικών δεδομένων των πελατών.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Carrefour, η εταιρεία εκτιμά ότι η επέκταση αυτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία είχε μάλλον καθυστερήσει και η οποία αποτέλεσε βασικό στόχο του προγράμματος ανασυγκρότησης του ομίλου που ανακοινώθηκε στις αρχές του έτους (βλ. έγγραφό μας Α.Π. Φ. 2730/ΑΣ 49/26.01.2018 μη προς όλους), θα αποφέρει έναν κύκλο εργασιών στην εταιρεία ύψους 5 δισ. ευρώ το 2020. Ταυτόχρονα, η μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ στρέφεται στην κινεζική εταιρεία Tencent με τη δημιουργία ενός “έξυπνου” καταστήματος με είδη παντοπωλείου, φρέσκα προϊόντα, καλλυντικά κ.ά., στο οποίο η πληρωμή θα γίνεται μέσω της εφαρμογής της Tencent 'WeChat', την οποία χρησιμοποιούν πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως.

Υπενθυμίζουμε ότι περί τα τέλη Μαρτίου 2018, ο γαλλικός όμιλος Casino είχε ανακοινώσει τη συμφωνία μεταξύ της γαλλικής εταιρείας σούπερ μάρκετ Monoprix και του αμερικανικού κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, σηματοδοτώντας την οριστική είσοδο της Amazon στον κλάδο του λιανικού εμπορίου της Γαλλίας. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, τα προϊόντα διατροφής του Monoprix θα προσφέρονται στους πελάτες της Amazon μέσω της υπηρεσίας Prime Now. Η συμφωνία αναμένεται να υλοποιηθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports