header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Η Mondelez διεκδικεί θέση στη γαλλική αγορά πραλίνας φουντουκιού
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΓΑΛΛΙΑ
Ημερομηνία: 07/02/2019
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Παρισίων
Κείμενο:

Η αμερικανική Mondelez επιχειρεί να εισέλθει δυναμικά στην γαλλική αγορά πραλίνας φουντουκιού με το νέο προϊόν PataΜilka. Η εδώ αγορά κυριαρχείται από την ιταλική Ferrero και το γνωστό προϊόν της Nutella. Σύμφωνα με την εταιρία δεδομένων Nielsen, η Nutella ελέγχει άνω του 75% της εν λόγω αγοράς στη Γαλλία, που ανέρχεται σε περίπου μισό δισεκατομμύριο ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3-4% ετησίως. Το 10% της αγοράς κατέχουν οι μικρότερες εταιρίες Gavottes και Andresy, ενώ το 15% καλύπτεται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Οι συσκευασίες του νέου προϊόντος του ομίλου Mondelez, που φέρουν το μωβ χρώμα της Milka, έκαναν την εμφάνισή τους στη γ/αγορά τον Δεκέμβριο 2018.

Σημειώνεται ότι η PataΜilka παράγεται στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει την ελληνική πραλίνα φουντουκιού Merenda (Παυλίδης). Σύμφωνα με τον γαλλικό τύπο, ο αμερικάνικος όμιλος αρνείται να δώσει στοιχεία για την παραγωγική ικανότητα του ελληνικού εργοστασίου. Ακόμη, τα γ/δημοσιεύματα υπογραμμίζουν ότι το γαλλικό εργοστάσιο παραγωγής της Nutella, πλησίον της Rouen, παρασκευάζει 600.000 βαζάκια την ημέρα, ήτοι το εν τέταρτο της παγκόσμιας παραγωγής.

Η Mondelez, που εμφανίστηκε στη γ/αγορά προ δεκαπενταετίας, εξαγοράζοντας τα μπισκότα “LU” της Danone, υποστηρίζει ότι η PataΜilka υπερτερεί της Nutella ως προς την υφή, αλλά και τα συστατικά. Έτσι, η PataΜilka περιέχει μεν λιγότερο κακάο (6,5%) από τη Nutella (7,4%), λιγότερα φουντούκια (4%) έναντι 13% της Nutella, αλλά και πολύ λιγότερο φοινικέλαιο (3,5%). Για την παρασκευή της χρησιμοποιείται βαμβακέλαιο (εξάγεται από σπόρους περικαρπίων βαμβακιού) κατά 20% του προϊόντος, μια λιπαρή ουσία χρησιμοποιούμενη ελάχιστα στα τρόφιμα, την οποία η Mondelez θεωρεί ενδιαφέρουσα, λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς της σε βιταμίνες αλλά και της υφής της. Ως προς τη γεύση, που όπως αναφέρεται στον τύπο προσομοιάζει αυτή της Merenda, στόχος της εταιρίας ήταν να διατηρηθεί η γεύση της σοκολάτας Milka.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports