header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Ελληνική συμμετοχή στο περίπτερο της ΕΕ (EU Pavillion) στο πλαίσιο της Έκθεσης FOODEX 2019 (Μάρτιος 2019)
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΙΑΠΩΝΙΑ
Ημερομηνία: 04/06/2019
Συναπτόμενο αρχείο: ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ ΤΟΚΥΟ EU PAVILLION jp.zip
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Τόκυο (Αρμοδιότητα και για Μικρονησία, Νησιά Μάρσαλ, Τουβαλού)
Κείμενο:

Στο περίπτερο της ΕΕ (EU Pavillion), εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της χώρας μας κατά γενική ομολογία των εδώ εκπροσώπων των κ-μ της ΕΕ. Ελληνικά προϊόντα είχαν τοποθετηθεί σε όλους τους χώρους προβολής εκθεμάτων κατόπιν ενεργειών συντονισμού και δραστηριοποίησης εκ μέρους του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο όλων των εδώ εισαγωγέων ελληνικών προϊόντων. Πραγματοποιήθηκε γευσιγνωσία ελληνικού ελαιολάδου, οι τσίχλες με μαστίχα διανεμήθηκαν στο κοινό, το αναψυκτικό με μαστίχα και το ελληνικό ελαιόλαδο εκτέθηκαν στον εκθεσιακό χώρο μαζί με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά προϊόντα.

Η έλλειψη διακριτής καταγραφής της «ταυτότητας» και της χώρας προέλευσης των προϊόντων, προκάλεσε αρκετά ερωτηματικά όσον αφορά στο νόημα και τον συμβολισμό να εκτίθενται προϊόντα χωρίς να προσδιορίζεται η προέλευση τους, σε μία Διεθνή Έκθεση που απευθύνεται σε εισαγωγείς. Η αδυναμία αναγνωρισιμότητας των προϊοντων π.χ. στην κατηγορία «ελαιόλαδο», είχε ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένας διαχωρισμός μεταξύ ελληνικού και άλλων ελαιολάδων. Η τοποθέτηση ελαιολάδου άλλων μεσογειακών χωρών, δίπλα στο ανώτερο ποιοτικά ελληνικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, προσέδωσε στις χώρες αυτές χαρακτηριστικά ελαιοπαραγωγού χώρας. Η συγκεκριμένη κριτική, δικαίωσε τις θέσεις μας, στις συναντήσεις των εδώ Αγροτικών Συμβούλων, ότι οι επιλογές της εδώ εταιρείας που έχει αναλάβει την παρουσίαση στην Foodex Japan 2019 του περιπτέρου της ΕΕ, δεν επιτρέπουν την δυνατότητα προβολής των προϊόντων 28 κ-μ χωρίς να δημιουργηθεί σύγχυση όσον αφορά στην ταυτότητα και στην προέλευση τους. Γραφείο Ο.Ε.Υ. Τόκυο, στο πλαίσιο των εποικοδομητικών παρεμβάσεών του, είχε επισημάνει κατά την διάρκεια της Συνάντησης στις 12/12 των εδώ Αγροτικών Συμβούλων, ότι η συμμετοχή στο περίπτερο της Ε.Ε. θα έπρεπε να διασφαλίζει την προβολή της  χώρας προέλευσης των προϊόντων (π.χ. ελαιόλαδο από την Ελλάδα), καθώς και ότι θα έπρεπε να είναι τα κ–μ αυτά τα οποία θα επιλέξουν τα προϊόντα που θα εκτεθούν στο περίπτερο, δεδομένου ότι γνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων τους.

Η τοποθεσία (positioning) του περιπτέρου, είχε ως αποτέλεσμα να μην αντιπαρατίθεται στους ανταγωνιστές της ΕΕ, δηλαδή στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Αυστραλία, αφού το περίπτερο της ΕΕ βρισκόταν στην αίθουσα 2 δηλαδή στην ίδια αίθουσα που βρίσκονταν όλες οι χώρες της ΕΕ, μακριά από τον χώρο των ανταγωνιστών, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την παρουσία των προϊόντων μας σε δύο διαφορετικούς χώρους, όπως θα συνέβαινε εάν το περίπτερο της ΕΕ είχε τοποθετηθεί σε διαφορετική θέση, π.χ. στην αίθουσα 10, (Organic & Wellness) ή στις αίθουσες 6 και 7 όπου στεγάζονταν οι ιαπωνικές επιχειρήσεις (Japanese Exhibition Zone), ή ακόμη και δίπλα σε εκείνο των ΗΠΑ. Το περίπτερο της ΕΕ ήταν το μόνο υπερυψωμένο, (μόνο μία μπάρα πρόσβασης ΑΜΕΑ από μία πλευρά), γεγονός που δεν αξιολογείται θετικά στην Ιαπωνία .

Επισυνάπτεται φωτογραφικό υλικό.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports