Search

Search Icon

search

header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) στο σχεδιασμό των επιχειρήσεων - Διαδικτυακή συζήτηση με θέμα «Επαναπροσδιορίζοντας το σχεδιασμό της καταναλωτικής ζήτησης αγαθών» (Consumer Goods Technology, Σικάγο, 08.04.2021)
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 07/09/2021
Σχετικός σύνδεσμος: https://consumergoods.com/demand-planning-report-2021?from=gate
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Πηγή: Consumer Goods Technology (CGT)
Κείμενο:

Η εταιρεία τεχνολογίας και ερευνών αγοράς Consumer Goods Technology (CGT) διοργάνωσε σήμερα διαδικτυακή συζήτηση με τίτλο «Redefining Consumer GoodsDemand Planning, την οποία παρακολούθησε η κα Ζ. Προεστάκη, Γραμματέας ΟΕΥ Γ΄. Η συζήτηση αφορά τα νέα τεχνολογικά μοντέλα για το σχεδιασμό της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις προβλέψεις για την καταναλωτική ζήτηση και ειδικότερα για το ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence – AI).

Οι τρείς ομιλητές Ben Hosseinzadeh, Αντιπρόεδρος της επιχείρησης Caulipower, Shastri Mahadeo, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης Unioncrate και Simon Ellis, Σύμβουλος της International Data Corporation συζήτησαν για τις εξελίξεις στον κλάδο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, καθώς και τις εφαρμογές τους στο σχεδιασμό των επιχειρήσεων, τόσο σήμερα, υπό συνθήκες πανδημίας, όσο και μελλοντικά, ιδίως στο διαμορφούμενο μετά-COVID-19 τοπίο.

Διαπιστώνεται επανειλημμένως η δυναμικότητα της αμερικανικής αγοράς, όπως αυτή – παραδοσιακά – εκδηλώνεται με την επίδειξη προθυμίας για την υιοθέτηση της πρωτοπορίας και της καινοτομίας,. Η εδώ αγορά, εξοπλισμένη με θετικό και ευέλικτο επιχειρηματικό πνεύμα, διορατικότητα και διάθεση διαρκούς προσαρμογής στις νέες συνθήκες, όχι μόνο τολμά να επενδύσει στις πιο σύγχρονες από τις τεχνολογίες, αλλά ωθεί και η ίδια την εξέλιξη, όπου αυτή κρίνεται αναγκαία. Η εκ του σύνεγγυς παρατήρηση της λειτουργίας της αμερικανικής αγοράς, επιτρέπει μια πρώτη εκτίμηση για την κατεύθυνση προς την οποία κινείται το εμπόριο εν γένει.

Από την ανωτέρω παρουσίαση συγκρατούμε τα κάτωθι σημεία:

Οι ομιλητές επαναδιατύπωσαν εμφατικά την ανάγκη συλλογής και συγκρότησης δεδομένων, όπως αυτή καταδείχθηκε από την έλευση της πανδημίας. Τα δεδομένα αυτά δεν αφορούν μονάχα την εσωτερική κατάσταση και λειτουργία μιας επιχείρησης, αλλά και την επικοινωνία της με τα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η επικοινωνία και η συνεργασία εντός και εκτός της επιχείρησης είναι παράγοντας που καθορίζει με άμεσο τρόπο την πορεία των πωλήσεων. Οι λήπτες αποφάσεων πρέπει να έχουν πλήρη εικόνα των εσωτερικών θεμάτων της εταιρείας, αλλά και της κατάστασης που επικρατεί, π.χ. στο επίπεδο προμηθειών ή στα ράφια των καταστημάτων, όπου πωλούνται τα προϊόντα τους (“ολιστική προσέγγιση”).

Η γνώση αυτή τους επιτρέπει να εξασφαλίζουν ευελιξία και προσαρμοστικότητα απέναντι στις εκάστοτε καταστάσεις, όπως αυτές αναφύονται στην πορεία, ειδικά υπό συνθήκες αβεβαιότητας και να μειώνουν την πιθανότητα ανάληψης κινδύνων.

Προτείνεται επομένως, συχνότερη και ουσιαστικότερη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών, παρά το συνεπαγόμενο κόστος της, το οποίο θα εξισορροπηθεί μακροπρόθεσμα από τον περιορισμό ζημίας.

Σε όλα τα ανωτέρω μπορεί να συμβάλει η τεχνολογία και έννοιες όπως «Benchmark Methods & Forecast Accuracy» και «Self-Driving Supply Chains» επικρατούν στο σύγχρονο επιχειρηματικό λεξιλόγιο.

Ωστόσο, εξήρθη ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στην ερμηνεία και επεξεργασία των δεδομένων και των προβλέψεων, χωρίς τον οποίο τα αλγοριθμικά αποτελέσματα των λογισμικών ενδέχεται να δημιουργήσουν στρεβλή εικόνα, οδηγώντας σε παραπλανητικά συμπεράσματα για την αγορά.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας παρουσιάστηκαν καταναλωτικές συμπεριφορές που συνιστούν “ανωμαλίες της ζήτησης” και προέκυψαν κυρίως ως αντίδραση στους περιορισμούς της πανδημίας και την ανάγκη για προσωρινή υποκατάσταση πολλών αγαθών και εμπειριών.

Άλλες πάλι, πρόσφατες καταναλωτικές συμπεριφορές πρόκειται να παραμείνουν ενεργές και μετά το πέρας της πανδημίας. Η διάκριση των μεν από τις δε μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο από το ανθρώπινο δυναμικό.

Οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν στις νέες τεχνολογίες τώρα, θα έχουν το προβάδισμα και στη μετά-COVID-19 εποχή, αφού τα νέα εργαλεία, παρά το αρχικό κόστος τους, ξεκλειδώνουν ευκαιρίες για αποκόμιση κερδών μεγαλύτερης κλίμακας.

Διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της CGT (https://consumergoods.com/demand-planning-report-2021?from=gate) είναι η έρευνα με τίτλο «Not Normal Just Yet» με αναλυτική παρουσίαση της εν θέματι  συζήτησης.

 

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov