Search

Search Icon

search

header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Εξελίξεις στη συσκευασία - Καταναλωτικές προτιμήσεις σε τρόφιμα και ποτά: – Διαδικτυακό σεμινάριο DNV
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 05/11/2021
Σχετικός σύνδεσμος: https://www.dnv.com/assurance/viewpoint/viewpoint-surveys/2020Q2/interactive-highlights.html
Συναπτόμενο αρχείο: What matters to consumers - Slides us.pdf
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Κείμενο:

Η ανεξάρτητη εταιρεία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων DNV, διοργάνωσε διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «What matters to the consumers when buying Food and Beverage products», το οποίο παρακολούθησε η Ζ. Προεστάκη, Γραμματέας ΟΕΥ Γ΄.

Στο σεμινάριο παρουσιάστηκε η ετήσια έκθεση με τίτλο «Viewpoint Survey» της οποίας ο στόχος είναι να αναδείξει τις κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά την επιλογή τροφίμων και ποτών. Το 10% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα βρίσκεται στη Β. Αμερική. Από την παρουσίαση, συγκρατούμε τα κάτωθι στοιχεία, που αφορούν και στην αμερικανική αγορά:

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τα συσκευασμένα προϊόντα με εμπορικό σήμα/brand (85%). To 80% εμπιστεύεται τα προϊόντα με εμπορικό σήμα, που πωλούνται χύμα, ωστόσο μόνο το 65% εμπιστεύεται τα προϊόντα που, αν και συσκευασμένα, δε φέρουν εμπορικό σήμα/brand.

• Οι καταναλωτές επιθυμούν να τους παρέχονται περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια του προϊόντος (55%) και ζητήματα που αφορούν την υγεία τους (53%), όπως για παράδειγμα αναλυτική λίστα συστατικών και κατάσταση συνθηκών υγιεινής σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας.

Επιπρόσθετα, το 38% των καταναλωτών επιθυμεί ενημέρωση για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του προϊόντος, όπως και τον κοινωνικό του αντίκτυπο (35%).

• Η συσκευασία αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή πληροφοριών σχετικά με το προϊόν (49%). Επομένως, η ταμπέλα, QR κωδικοί και επεξηγηματικά κείμενα είναι πρωταρχικής σημασίας.

Ειδικά όσον αφορά τους κωδικούς QR, πρόκειται για ένα πολλά υποσχόμενο εργαλείο, καθώς το 65% των ερωτηθέντων θα ήταν πρόθυμοι να το χρησιμοποιούν περισσότερο, ώστε να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν στην καταγωγή και την αυθεντικότητα των προϊόντων.

• Η διαφάνεια της εφοδιαστικής αλυσίδας αποκτά ολοένα μεγαλύτερη σημασία για τον καταναλωτή.

Το 31% των καταναλωτών αναζητά πληροφορίες απευθείας στην ιστοσελίδα της παραγωγού εταιρείας. Το 28% πληροφορείται μέσω της διαφήμισης και το 27% από το άμεσο προσωπικό περιβάλλον του. Το 24% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Επισυνάπτεται το αρχείο της παρουσίασης, που προβλήθηκε στο σεμινάριο. Στο διαδίκτυο (https://www.youtube.com/watch?v=cZOFj0pa5pQ) είναι ανηρτημένη και η βιντεοσκόπηση της διαδικτυακής συζήτησης.

Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να ανευρεθούν στην ιστοσελίδα της DNV, όπου είναι διαθέσιμο και δωρεάν διαδραστικό εργαλείο για την καλύτερη κατανόηση των σύγχρονων καταναλωτικών τάσεων (https://www.dnv.com/assurance/viewpoint/viewpoint-surveys/2020Q2/interactive-highlights.html).

Το Γραφείο μας βρίσκεται στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov